На нашому сайті Ви зможете знайти прокладки таких фірм як
ECHO
(Японія), HYWAY
(Тайвань),SABER
(Сербія), для двох і чотирьохтактних двигунів. У кожному двигуні, численні
прокладки виконують завдання закрити прогалини між металевими поверхнями, з
метою проведення охолоджуючої рідини, моторного масла, стисненого повітря або
вихлопних газів у відповідних каналах. Однією з причин несправності двотактового
двигуна бензопили або бензокоси може стати порушення герметичності прилягання
прокладок і окремих частин агрегату.
Порушення герметичності прилягання прокладки між
повітряним фільтром карбюратора може призвести до забруднення карбюратора і
утворення додаткового нагару на голівці поршня і свічці запалювання. Чим більше
бруду потрапить у робочу камеру циліндра, тим помітніше буде дим у вихлопних
газах. Дим від світло-сірого кольору до чорного з відповідним запахом гару.
Вихлопний отвір глушника і циліндра почнуть покриватися нагаром, який звужує
отвори. Поршень і дно циліндра також покриються нагаром. Потім може статися
зупинка двигуна внаслідок замикання електрода свічки на масу, або через
заклинювання поршня.
Порушення герметичності прилягання між частинами або по
всій збірці карбюратора може привести до підсмоктування повітря, збіднення
суміші або її відсутність. Двигун буде погано заводитись із закритою повітряною
заслінкою, а в звичайному режимі працювати не буде. Холостий хід буде
відсутній.
При порушенні герметичності між циліндром і карбюратором холодний
двигун при закритій повітряній заслінці може завестись але буде працювати на
підвищених обертах. Холостий хід буде порушений або зовсім відсутній. При
нагріванні циліндра зазор між циліндром і карбюратором збільшиться, двигун
почне втрачати потужність, а потом заглухне.
При порушенні герметичності між циліндром і картером
поршень не створить достатнього тиску, необхідного для роботи паливного насоса,
і не зможе перемістити паливно-повітряну суміш у верхню частину циліндру.
Компресія може бути хорошою, а тиску для роботи паливного насоса буде все одно
недостатньо. Отже двигун не заведеться, або заведеться з труднощами і не надовго. Коли прокладка розірвана, або
утворилася мікротріщина в картері, або трохи відтиснуті стяжні болти циліндра,
тиску що створюється поршнем буде недостатньо для роботи паливного насоса
карбюратора. І щоб Ви не робили двигун не заведеться, навіть після безпосереднього
уприскування палива в дифузор карбюратора або безпосередньо в циліндр через
свічковий отвір.
При порушенні герметичності між циліндром і глушником,
під час роботи двигуна збільшиться рівень шуму. На місці з’єднання з’являться
маслянисті патьоки. Витрата палива трохи зросте.