remontpil.com.

Клапани двигуна

Показувати: Список / Сітка
Відображати:
Сортування
Клапан декомпресійний до ECHO CS-600
Клапан декомпресійний до ECHO CS-600

Артикул: A014000040

На складі
Декомпресійний клапан ECHO CS-600 Виробник ECHO - Японія ..
Ціна: 232.00.грн

___________________________________________________________________________________________________________________________________

  Поршневий двигун має сім основних частин:

             1) Циліндри

             2) Поршні

             3) Шатуни

             4) Колінчастий вал

             5) Клапани

             6) Свічі запалювання

             7) Керуючий клапан механізму (кулачок).   

Як бачимо однією з важливих складових двигуна внутрішнього згоряння являються - клапани. Задача, яка покладена на  клапани- це подача необхідної кількості повітря (паливної суміші) в циліндри та випуск відпрацьованих газів. Виконують вони її завдяки вчасному відриттю і закриттю впускних і випускних каналів. Складовими частинами клапанів являються плоска голівка і стрижень, що з'єднуються між собою плавним переходом. Щоб отримати якісне наповнення циліндру паливною сумішшю діаметр голівки впускного клапана роблять набагато більшим, порівняно з випускним.  Також і відрізняються стрижні цих клапанів, впускний — суцільний, випускний порожнистий з натрієвим наповнювачем для кращого тепловідведення. Робота клапанів супроводжується наявністю високих температур, тому матеріалом для їх виготовлення служать високоякісні сталі. Для впускних використовують хромисту сталь, для випускних відповідно — жаростійку, завдяки цьому вони витримують температуру до 800 º С.  Щоб запобігти пошкодженню циліндра використовуються спеціальні вставки з жаростійкого чавуну в головках блоків (сідла), це також суттєво впливає на термін служби клапанів. Сама робоча поверхня клапана (фаска)  має кут 35 або 40º і має ідеально підходити до сідла. Переважна кількість сучасних двигунів внутрішнього згоряння оснащуються  двома впускними і двома випускними клапанами у коженому циліндрі. Також газорозподільні механізми виконуютьсяза наступними схемами: двоклапанною  (один впускний, один випускний), триклапанною (два впускних, один випускний), п'ятиклапанною (три впускних, два випускних). Кількість клапанів обмежує розмір  камери згоряння і складність забезпечення їх урухомлення. Відкривається клапан за допомогою приводу, що забезпечує передачу зусилля від розподільного вала на клапан. У двигунах сучасних конструкцій застосовуються дві основні схеми приводу клапанів: гідравлічні штовхачі та роликові важелі.

                                                                                                              Клапан Honda впускний GX 160 / GX 200

                                                                                                      Декомпресійний клапан

                                                                                                               Клапан декомпресійний до бензопил Husqvarna

У двохтактних двигунах, зокрема двигунах для бензопил, для полегшення запуску  часто використовують декомпресійні клапани. Він призначений для зниження тиску в циліндрах, що в свою чергу сприяє полегшенню повороту колінчастого вала при запуску холодного двигуна. Клапан зниження відкривається вручну і закривається сам при першому запалюванні.


                                                                    
 

T&S © 2024