З питань придбання продукції для власного користування: 095-24-084-53, 067-90-777-64,order@remontpil.com, https://remontpil.com/
З питань оптових закупівель: 067 447-76-57, order@benzogurt.com, https://benzogurt.com/
Дорогі друзі! Цей сайт більше не підтримується! Для замовлень скористайтеся сайтом:
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Поршневий двигун має сім основних частин:
1) Циліндри
2) Поршні
3) Шатуни
4) Колінчастий вал
5) Клапани
6) Свічі запалювання
7) Керуючий клапан механізму (кулачок).
Як бачимо однією з важливих складових двигуна внутрішнього згоряння являються - клапани. Задача, яка покладена на клапани- це подача необхідної кількості повітря (паливної суміші) в циліндри та випуск відпрацьованих газів. Виконують вони її завдяки вчасному відриттю і закриттю впускних і випускних каналів. Складовими частинами клапанів являються плоска голівка і стрижень, що з'єднуються між собою плавним переходом. Щоб отримати якісне наповнення циліндру паливною сумішшю діаметр голівки впускного клапана роблять набагато більшим, порівняно з випускним. Також і відрізняються стрижні цих клапанів, впускний — суцільний, випускний порожнистий з натрієвим наповнювачем для кращого тепловідведення. Робота клапанів супроводжується наявністю високих температур, тому матеріалом для їх виготовлення служать високоякісні сталі. Для впускних використовують хромисту сталь, для випускних відповідно — жаростійку, завдяки цьому вони витримують температуру до 800 º С. Щоб запобігти пошкодженню циліндра використовуються спеціальні вставки з жаростійкого чавуну в головках блоків (сідла), це також суттєво впливає на термін служби клапанів. Сама робоча поверхня клапана (фаска) має кут 35 або 40º і має ідеально підходити до сідла. Переважна кількість сучасних двигунів внутрішнього згоряння оснащуються двома впускними і двома випускними клапанами у коженому циліндрі. Також газорозподільні механізми виконуютьсяза наступними схемами: двоклапанною (один впускний, один випускний), триклапанною (два впускних, один випускний), п'ятиклапанною (три впускних, два випускних). Кількість клапанів обмежує розмір камери згоряння і складність забезпечення їх урухомлення. Відкривається клапан за допомогою приводу, що забезпечує передачу зусилля від розподільного вала на клапан. У двигунах сучасних конструкцій застосовуються дві основні схеми приводу клапанів: гідравлічні штовхачі та роликові важелі.
Декомпресійний клапан
У двохтактних двигунах, зокрема двигунах для бензопил, для полегшення запуску часто використовують декомпресійні клапани. Він призначений для зниження тиску в циліндрах, що в свою чергу сприяє полегшенню повороту колінчастого вала при запуску холодного двигуна. Клапан зниження відкривається вручну і закривається сам при першому запалюванні.